Cap de Creus 2006



L'altre tema va ser el recorregut, que el varem escorçar per un costat i es va allarga uns quants quilometrets mes, al final del recorregut tot descobrint nous camins. Tot estava sota control claaaaaaaaaarooooooooo....  je  je  je.
Dit això, tot va anar super be, el dia va començar amb una mica de boira baixa, després va sortir el solet i finament el vent de marinada també va fer acta de presencia.
La penya ........., que tinc que dir de la penya, genial com sempre, gairebé varem riure mes que pedalar, per culpa del Tommy.
Finalment varem ser 15 amb una incorporació nova, el Jordi.
També volia saludar els companys de Bttbadalona, i que per la propera sortida si volen venir, que no ho dubtin, que els de Falcons no solem anul·lar mai les sortides.
Be, no me'n rollo mes, ara us toca a vosaltres.
Aquí teniu les fotos de sortida que demostren que ja tenim una sortida oficial mes a la butxaca.

Firma: Domenec Balmes


Boona sortida, maca , maquíssima sortida, amb unes vistes,... amb una penya....
amb un organitzador ( i col.laboradors ) que s´ho van "currar" però bè, ja que , i em penso que parlo per tothom, vam quedar contents, i ....PUNXATS .., doncs tal com diu el Domenecb, no recordo cap sortida amb tantes i tantes punxades ( finalment un total de 11 ) hi va haber algú que va punxar fins a 3 cops ( Tommy ).

Ara el que penso, es que serà difícil ( no imposible ) anar superant aquestes darreres sortides, doncs desde fa temps, anem de més a més, a on estarà el límit ? si es que existeix... un 10 per al Domenec, doncs vaig passar una gran jornada amb bici, rematada com no , amb una penya " collonuda " ( com sempre ),
Firma: Xavi Rubio


Que puc dir jo que ja no s´hagi dit. Doncs allà vaig:

JO NO VAIG PUNXAR.
I TINC LES CAMES ESGARRAPADES DE PASSAR PEL MIG D´ESBARSERS, ROSERS, .....ERS, ......ERS, ETC ETC.

Em Pregunto jo: Es necesari que tinguem que passar pel mig de la selva en cada sortida que fem ?? doncs a Jorba també hi varem passar. Es necessari passar pel mig d´un camp ple d´abelles (tal i com deia el cartell que varem trobar). Jo em pensava que anevem a pedalar i no a parc temàtic. En fi que hi afrem.

Ara en serio, felicitar a l´organitzador i col.laboradors que va tenir, per la sortida tan bucólica (que diria aquell) que ens va preparar, només va fallar al no portar-nos al Bulli d´en Ferran Adrià (això que ho teniem a 10m de la sortida i arribada)

Salutacions a tots, i que aquesta terra nostre no ens la prenguin mai, doncs es sensacional, tal i com demostren les fotos que ha possat en Domènec.

Firma: Xavi Mañá


Hola a tothom!
tal com diu en Xavimanya, per a mi va ser més que una pedalada va ser una redescoberta de la nostra terra: conéixer Cala Montjoi, Cadaqués, Portlligat... i les magnífiques vistes de la costa ampurdanesa des de la bici amb una colla collonuda i riallera, va ser GENIAL
Sí que va haver selva, punxades, trialera guai i aventura, però qui vol millorar ha d'assumir més dificultats.... No vull pensar en la propera....

Firma: Vikypent


Jo també et vull felicitar, Pepet Domènec.
Vaig disfrutar com poques vegades. Ens vas reservar una trialera llllllllaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrggggggggggggaaaaal final del recorregut de les que costaràn d'oblidar.
També sóc dels que puc dir "JO TAMPOC VAIG PUNXAR".
No oblidem la CERVESA DE MIG LITRE que ens vam cascar al bar de la Cala Monjoi (no era el Bulli), al costat del mar.

Firma: Carles Suñe