Revolta a Montserrat 19-02-06
 I ningú volía deixar escapar l´ocasió de fer-la, doncs era el 1er cop ( en fer-la al revés),i encara que alguns ( jo el 1er ) ja pensavem en anar a Ca la Teresa a esmorçar ,vam esperar més de mitja hora a que deixes de ploure i de sobte ......... miracle....., va deixar de ploure, i tothom a correcuita vam pujar a dalt la bici, i vam començar a pedalar amb la seguretat que en un moment o altre , ens agafaría la pluja.però .........i aquí be, un altre miracle, no sols no ens va caure ni una gota, sino que ens va ser un sol de collons, així, que no vam tenir cap altre remeï que fer de principi a fí la sortida.

Molt bon rotllo, com es normal entre els bikers.......amb algún biker nou en aquestes sortides, i............la sorpresa  sempre grata,de trobar-nos amb l´organitzador de la sortida, que amb la " excusa " d´estar malaltó, es va presentar per aquest indrets , sense bici, però amb el diari.........CarlesBCN ( no tens perdó )i amb la finalitat de veure´ns patir, i fer fotos.

Vull donar les gràcies al Doménec, per fer de guía, en substitució del CarlesBCN, i tambè al CarlesBCN, per preocupar-se de que la SEVA sortida anés pel bon camí.

Firma: Xavi Rubio


Segona sortida oficial del 2006 i si la primera la vaig titular "la tormenta perfecta", aquesta es podría titular "la amenaza fantasma", qui ha dit pluja? i on son les "xispes" que busquen els mossos?, serà que el Carles bcn ens estava fen budu?, o serà que cada sortida oficial del 2006 tindrà sorpresa
Be, sigui com sigui, portem dues sortides fetes contra tot pronòstic i plenes de contrastos i d´emocions intenses, com les de baixar de Santa Cecilia
Bé, ara a esperar la seguent, que espero no tenir que titular "el diluvio universal"

Firma: Cesc Pellicer


La segona sortida oficial ja la tenim a la butxaca com diuen els companys.
Jo, nomes volia donar les gracies a tots els que vareu fer possible la sortida. Personalment vaig veure molt aprop el cancel·lar-la, però les ganes que tothom tenia de pedalar varen fer-la possible.
M'agradaria esmentar també el mon del que va parir la sortida i no ens va poder acompanyar, tot i venir a veure'ns, gracies CarlesBCN.
Per acabar donar ànims aquells que volien venir i no varen poder venir per raons varies, Vacamobil, Xirli, Ramonillu, Manya i d'altres. Us em trobat a faltar.

Firma: Domenec Balmes